نحوه تحويل كالا

نحوه تحويل كالا در هيواهوم چگونه است ؟

فروشگاه اينترنتي هيواهوم ، در سراسر كشور امكان تحويل رايگان براي سفارش هاي بيشتر از (۲۰ ميليون تومان) را دارد

شما ميتوانيد تمامي شرايط ارسال را در متن زير مطالعه نماييد ؛

هيواهوم با فراهم آوردن شرایط ارسال سریع و رایگان به سراسر ايران لذت یک خرید متفاوت را برای مشتریان عزیز فراهم کرده است و بابت حمل و تحویل کالای خریداری شده تا درب منزل هزینه‌ای از مشتریان ساکن تهران و دفتر باربري در شهرستان اخذ نخواهد کرد.

سفارش‌هایی که در روزهای کاری شنبه تا پنجشنبه تا ساعت ۱۲:۳۰ بعد از ظهر ثبت گردند، در همان روز ترتیب اثر داده خواهند شد و بین ۱تا ۳ روز کاری (درصورت موجودبودن كالا)  تحویل داده می‌شوند.
سفارش‌هایی که پس از ساعات ذکر شده ثبت گردند در روز کاری بعد رسیدگی خواهد شد.

هزینه ارسال کالا در شهر تهران تا درب منزل رایگان می‌باشد و در صورت نیاز و تمایل خریدار به بالابری محصول توسط راننده هيواهوم، این فرآیند متحمل هزینه شده و برعهده خریدار می‌باشد.
توجه داشته باشید سفارش های کمتر از (۲۰) ميليون تومان شامل هزینه خواهد شد.

ارسال به شهرستان
ارسال کالا به شهرستان ها از دو طریق باربری و تیپاکس امکان پذیر است که در هنگام نهایی سازی سفارش خود میتوانید روش ارسال کالا را تعیین نمایید، هزینه حمل بنابر حجم کالای شما متفاوت خواهد بود.

۱- باربری: این روش تنها مختص به کالاهای با حجم بزرگ است و مکان تحویل کالا به شما، دفتر باربری میباشد.
لازم به ذکر است ارسال کالا از این طریق مستلزم پرداخت هزینه بسته بندی میباشد و در غیر این صورت شرکت تضمینی در قبال سلامت کالای شما نخواهد داشت.

زمان تحویل در این روش از زمان ارسال بین ۲۴ الی ۴۸ ساعت (در صورت موجود بودن كالا) ميباشد و همچنین از مشتریان عزیز خواهشمند است در زمان تحویل کالای خود از باربری سلامت کامل کالا را چک نمایند، و در صورت وجود هرگونه نقص کالا را به هیچ عنوان تحویل نگیرید.

۲- تیپاکس: در این روش هزینه حمل نسبت به وزن کالای شما محاسبه میگردد و شرکت تیپاکس کالای شما را بیمه خواهد کرد، و همچنین تحویل کالا درب منزل شما صورت خواهد گرفت.

زمان تحویل در این روش از زمان ارسال بین ۲۴ الی ۴۸ ساعت (در صورت موجود بودن كالا می باشد) میباشد و همچنین از مشتریان عزیز خواهشمند است در زمان تحویل کالای خود از باربری سلامت کامل کالا را چک نمایند، و در صورت وجود هرگونه نقص کالا را به هیچ عنوان تحویل نگیرید.

ارسال به کرج و شهرهای حومه تهران
ارسال کالا به شهرهایی که در حومه تهران هستند از دو طریق تیپاکس و وانت بار (برای کالاهای با حجم بزرگ) میباشد، ارسال از طریق تیپاکس به شرح بالا میباشد و ارسال از طریق وانت بار بین ۱۲ الی ۲۴ ساعت (در صورت موجود بودن كالا می باشد) و با هزینه مشتری صورت خواهد گرفت.

فروشگاه اینترنتی مبلمان و دکوراسیون داخلی هیوا هوم